Tatranské služby nikdy viac

Autor: Prvý pokus | 2.8.2011 o 11:13 | Karma článku: 18,31 | Prečítané:  11195x

V sobotu, posledný júlový týždeň večer sme si na prechádzke okolo Štrbského plesa všimli krásnu reštauráciu na brehu - keďže sme plánovali zájsť niekam na večeru, vykročili sme hore po schodoch.

Po usadení a rozpačitom privítaní (pochválení reštaurácie s možno neformálnym označením priestoru) sa čašníčka - staršia, fialovo prefarbená pani začala voči nám vymedzovať spôsobom, ktorý nemá v gastronómii obdoby.

Námatkovo by som spomenul  hysterický výstup ohľadom bryndze v haluškách - na otázku známeho, či neponúkajú tatársky biftek odpovedala - a teraz budem citovať - toto sme žrávali na kvantá v 80 rokoch, my sme pravá slovenská reštaurácia. Moja otázka - či ho len žrávali, alebo aj niekedy jedli zostala nezodpovedaná.

Ako dodatok sme sa dozvedeli, že pri dnešnej kvalite masa by tatarák určite nejedla - čo ma trošku zarazilo, na otázku (keďže tatársky biftek jeme s manželkou skoro každý týždeň, žijeme väčšinou v Prahe) - akú to teda majú kvalitu masa - dotyčná osoba stratila konzistentnosť a sebavedomie.

Musím povedať, že v gastronómií som pracoval počas svojich mladých cestovateľských čias (5*, USA) niekoľko rokov, s manželkou navštevujeme reštaurácie denne (taktiež pracuje v hotel bussines), nakoľko je to náš koníček - s obdobným prístupom som sa nikdy, nikdy, nikdy nestretol.

Vzhľadom na to, že partnerka známeho pochádza z Indonézie a výber zo slovenského jedálničku pre ňu nie je vždy jednoduchý, požiadali sme súdružku čašníčku o pomoc pri výbere - arogantne začala prechádzať od jedla k jedlu po číslach doprevádzajúc sa nervóznym klovaním prsta o menu.

Nakoniec asi po troch opakovaniach prečo vlastne išla obslúžiť náš stôl odišla - a situáciu sa nie moc úspešne snažil zachraňovať jej kolega.

Komentovať kvalitu jedla je problematické - známeho partnerka dostala šalát, ktory sa leskol mastnotou na celú reštauráciu + gumenné poľské kura, známy celkom dobrý steak, ja som dostal slovenský tanier plný polotovarov - a manželka halušky (o 3 triedy ešte horšie ako tie moje), po ktorých 2 hodiny zvracala.

Samozrejme, že touto cestou podávame sťažnosť na hygienu.

Je nám známe, že do Tatier sa rozhodne nechodí kvôli gastronómii a službám (a tým sú tie naše mini-veľhory známe po celom svete), ale aspoň isté hranice by bolo vhodné dodržiavať.

Bonus: atmosféra v reštaurácií bola skutočne 'hustá' - po našom odchode sa ozvala z priestorov reštaurácie STREĽBA !!! - s manželkou sme sa zastavili až za najbližším rohom - podnet na políciu sme nepodali, priznám sa, že sme boli tak vystrašení, že istý čas  sme neboli schopní racionálneho rozhodovania.

Tatranské služby už nikdy viac (boli sme ubytovaní v inom - ehm -  4* hoteli) - do Tatier už len na kopec!

Autor: Erich Lorman

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

S nádchou na urgentný príjem? Zaplatíte desať eur, navrhuje Drucker

Viac ako 70 percent výjazdov záchraniek k pacientom, ktorých dovezú na nemocničnú pohotovosť, je podľa analytika zbytočných.

DOMOV

Na draho prenajatú limuzínu si šéf štátnej firmy vybavil aj majáky

Akciovka pre Bačíka nevýhodne prenajímala limuzínu.

KOMENTÁRE

Čo bráni Ficovi postaviť sa proti extrémistom?

Vláda nad verejný záujem postavila vlastný záujem o prežitie.


Už ste čítali?