reklama

Brat

Dnes bol obyčajný deň. Troška veterný, troška nudný a troška pracovne úspešný a možno predsa len, musím si to priznať, do kelu, zas taký obyčajný vari ani nebol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Som zmätená. Šla som do nočnej služby a potom z nočnej služby, aj keď nie je nočná ako nočná. S pribúdajúcim vekom si už človek tie nočné až tak neužíva - došlo mi asi tak pred mesiacom. Tak ako mi dnes v noci došlo, že si musím oddialiť návod na použitie čohokoľvek dostatočne ďaleko od nosa, ak ho chcem vôbec prečítať. Donedávna mi to nevadilo a bolo mi šum a fuk, či sa mi na zadku začala tvoriť celulitída. Ale dnes na nočnej, dnes mi to všetko prenáramne začalo vadiť. A to mi teda pekne vadí – že mi to všetko vadí!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niečo sa deje a ja to nechcem nikomu povedať. Chcem si to nechať pre seba, nech to zreje, nech sa posuniem ďalej v návode na použitie života, aj keď naň žmúrim, ak ho chcem čítať ďalej. Aj keď naň zazerám. A bez okuliarov to už nepôjde.

Neviem, či je toto sebaľútosť, či panika, či je to zapišťanie duše pod ťažobou udalostí, či je to hnev a srd. Kurník šopa, neviem, čo je toto za pocit, nepoznám ho... nepáči sa mi. Viem len, že chcem, aby sa mi uľavilo. Dnes mi nepomôže ruka hore na firemnom večierku, ani koncoročné prémie, ani bilancovanie mojich životných úspechov či iné bla bla bla s dobrou knižkou v osamotení či pohárom obľúbeného drinku s priateľmi až do úplného dna. Dnes som po prvýkrát písala. Skúsim, možno toto pomôže.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak nech už to zo mňa vypadne!

Dnes, keď som bola v nočnej, sa môjmu synovi narodil brat. A brat môjho syna nie je mojím synom.

Autorka: Ina Crna

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu