reklama

Moje balíky sa na pošte strácajú podozrivo často

V roku 2009 som prišla na čaro online nakupovania. Nemám rada nakupovanie v obchodoch, keď sa človek musí prehrabovat v kvantách oblečenia, ktoré inak vyzerá na vešiaku a inak na človeku. Keďže mám celkom fajn konfekčnú veľkosť, tak som sa rozhodla, že si budem odteraz oblečenie kupovať online. Čo môže byť jednoduchšie, ako si "vyklikať" do košíka oblečenie, ktoré je veľakrát lacnejšie a kvalitnejšie a dať si to poslať domov? Stačí kreditka a do pár týždňov máte oblečenie doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

Problém nastane, ak si vás niekto zodpovedný za doručenie balíka vyhliadne a začne vám vaše balíky na ceste k vám kradnúť. Jednému takémuto „škriatkovi" som sa trafila do vkusu a konfekčnej veľkosti a moje balíky sa začali magicky strácať. Od roku 2009 som stratila odhadom asi každý 3. balík (dokopy asi 15 balíkov), hodnotu radšej ani nevyčísľujem, a tak si pobehuje po svete človek, ktorému som kúpila prsteň, podprsenku, tričká, svadobný podväzok s iniciálami mojej dobrej kamarátky a jej manžela, plavky a dokonca aj moje promočné oznamká. Čo dodať? Asi len, že nech mu to slúži, že karma si ho nájde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Balíky boli najmä zo zahraničných etablovaných obchodov, ktorým dôverujem a ich postoj bol plne profesionálny a peniaze za stratený tovar mi zatial vždy vrátili, prípadne mi poslali náhradný tovar. Keďže moje balíky sa strácajú, začala som si niektoré svoje veci dávať doručovať kamarátke na inú bratislavskú adresu a hádajte čo? Zatiaľ sa mi nestratil ani jeden balik. Tie iste obchody, ktorých balíky sa mi strácajú, sa ako zázrakom v pohode doručujú na adresu mojej kamarátky. Nemôžem ju ale zaťažovať stále, a preto som si môj posledný balík dala doručiť domov, bohužiaľ neúspešne.

Poviete si, prečo píšem tento blog až teraz? Až minulý týždeň mi totiž mama povedala, že pani poštárky na našej pošte Bratislava 51 sa jej sťažovali, že sa neviem chovať, keď som sa tam minulý pondelok došla so sestrou sťažovať, že sa mi stratil ďalší balík. Tety poštárky ma už poznajú po mene, keďže tam chodím kvôli strateným balíkom ako na klavír. V balíku, čo sa mi stratil tento mesiac, boli veci, ktoré si chcela moja sestra vziať na dovolenku minulý piatok, bohužiaľ, zostali jej len oči pre plač.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každopádne na našej pošte mi oznámili, že mi nevedia pomôcť, lebo moje balíky prídu z centrálnej pošty na Tomášikovej na poštu Bratislava 5, kde si ich prevezme poštárka a má mi ho doručiť. Mám sa podľa nich ísť sťažovať na Tomášikovu, alebo na poštu Bratislava 5. Keďže pracujem na Tomášikovej, tak som sa tam skočila v stredu porozprávať s pani poštárkami. Týmto by som sa chcela poďakovať hlavne pani poštárke na pošte Tomášikova, ktorá pracuje na medzinárodných reklamáciách. V kľude sa so mnou porozprávala, veľmi si cením jej ľudský prístup a to, že mi chcela pomôcť, aj keď nebola za okienkom. Poradila mi napísať sťažnosť cez stránku Slovenskej pošty. Viem, že sa tým asi veľa nezmení, ale skúsim to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa k tomu dostanem, tak vám nabudúce napíšem moju skúsenosť s Poštovým kuriérom Slovenskej pošty, ako vraví môj kolega - „srandy kopec".

autorka: Zuzana Bachratá

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu