reklama

Volila som Fica

V prvom kole som volila pána Kňažka, lebo ma oslovil svojim kultivovaným prejavom a postojmi. Nakoľko do druhého kola vstúpili víťazi, ktorí neboli moji favoriti, boli dve možnosti, nevoliť, alebo mať inú voľbu. Odmietam tzv. voľbu menšieho zla, tak som pozorne sledovala debaty, ktoré sa týkali druhého kola.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (58)

Neoslovil ma pán Kiska, a to dokola opakované, že chce to a chce to, a pre ľudí, nedokázala som zobrať vážne. Neviem, nevieme, prečo sa rozhodol kandidovať pán premiér, nevenujem sa politike, ale nemyslím, že je to ľahká pozícia. Je len hrozné, ako ľahko ľudia zabúdajú.

Jedna vláda narobí problémy, príjme chybné rozhodnutia, príde druhá vláda a nezačína na zelenej lúke. Odrazu mi bolo ľúto to masové zomknutie sa : všetci proti Ficovi. Áno, volila som Fica. Vedela som, že je malá pravdepodobnosť, že vyhrá, ale bolo to moje rozhodnutie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia sa oháňajú slušnosťou, chcú vniesť slušnosť do politiky, života, ale zatiaľ vnímam tak veľa zloby, nenávisti, posmech, zosmiešňujúce videa. Myslím, že ľudia sa veľmi stáročiami nezmenili. Je to ako hon na bosorky. Napriek všetkému vždy by mala zostať „obyčajná" ľudská slušnosť, a to aj voči tým, čo prehrali, resp. nie sú na stupni víťazov.

Každý politik má aj svoju rodinu. A takéto správanie ubližuje tejto rodine. A to som nevolila ani SMER, nikdy som nevolila víťazné strany, takže to nehovorím ako prívrženec strany, ale ako človek. Je mi úprimne ľúto, keď si ľudia ubližujú a tešia sa z toho, keď je niekto „akože na kolenách".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby politika bola ako štafetový beh, tak každý by mal čo najlepšie zabehnúť svoj úsek, odovzdať kolík ďalšiemu, a každý zabehnúť najlepšie svoj úsek. Ale v politike to tak nefunguje, už niekde na začiatku nastali asi najhoršie a rozhodujúce rozhodnutia pre Slovensko. To, kde sme teraz, ako žijeme, nie je chybou jedného človeka. Buďme aspoň trochu všetci úprimní. Lavína sa spustila dávno.

Sú to len pocity. Možno naivné, ale snažila som sa byť úprimná.

autorka: Zuzana Skalníková

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu