reklama

Prenos čísla na Funfón - problém za problémom

Po roku a štyroch mesiacoch som sa v apríli 2014 rozhodol preniesť číslo z paušálu od O2 na predplatenku od Funfónu. A vtedy som oľutoval, že to nebolo na Telekom alebo Tesco mobile...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Prvý problém nastal, keď som o samotný prenos chcel požiadať cez internet.

Totiž asi v decembri 2013 som sa rozhodol prejsť na paušál od Orangeu, keďže som si to však po čase rozmyslel, avšak paušál „bol už na ceste“ ku mne, operátor na Orange linke mi povedal, že objednávku stornujem tak, že ju od kuriéra neprevezmem. 

Pri prenose čísla na Funfón cez internet začala vyskakovať chyba. To isté sa dialo aj na predajni. Vysvitlo, že tá objednávka z decembra 2013 ostala „visieť“ v systéme a číslo bolo ako keby celý čas prenášané. Problém sa vyriešil a konečne som si mohol číslo preniesť. Problémy sa však neskončili...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hneď druhý problém nastal, keď mi bolo SMSkou oznámené, že moje číslo bolo prenesené... avšak vôbec mi nefungoval internet. Rozhodol som sa tento problém riešiť cez online chat na stránke funfónu. Odtiaľ ma poslali na Orange „Expert“ linku spoplatnenú 60 centami za minútu. Prvý operátor mi povedal, že nefunkčný internet je spôsobený aktivovaným roamingom, čomu som veľmi neveril, ale OK, vyskúšal som to. Samozrejme, nemalo to s tým žiaden súvis. Opäť som volal na linku, druhý operátor mi povedal, že sa na to pozrie a ozve sa mi. Keďže sa do večera neozval, volal som ja opäť na Expert linku a tretí pracovník mi povedal, že s mojím problémom mám ísť na predajňu. Tomu hovorím Expert linka. Nehovoriac o tom, že vďaka spoplatneniu 0,60€/min. som za všetky tri hovory minul asi 6€.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pracovníčka na predajni najprv na mňa čudne pozerala, že prečo ma „experti“ poslali na predajňu, ale nakoniec po posúdení situácie napísala správu technikom.

Po pár dňoch sa situácia vyriešila, internet začal fungovať, ale áno, ďalší problém – za internet mi začali sťahovať 0,40 centov, pričom ako zákazník, ktorý si prenáša na Funfón číslo, som ho mal mať na pol roka zadarmo. Opäť volanie, tentoraz na Orange linku a opäť čakanie na vyriešenie problému. Dňom 1. 5. 2014 mi bol konečne aktivovaný benefit internet na pol roka zadarmo, dokonca mi vrátili kredit vo výške 1,60€ avšak... áno, ďalší problém.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na internete sa mi dá surfovať asi len 0,15 Mbit/s rýchlosťou, čiže úplne nepoužiteľnou. Tu už som začal strácať nervy, a keďže som si nechcel zase prenášať číslo, kúpil som si Easy kartu s novým číslom s tým, že si dám hovory presmerovať z Funfónu na Easy, keďže zas až tak veľa hovorov neprijímam a moje číslo má len rodina a pár ľudí. Funfón však presmerovanie hovorov NEPODPORUJE! Povedal som si OKEJ, je tu ešte možnosť Register zmeškaných hovorov cez SMS s tým, že postupne všetkých oboznámim s novým číslom. Ale ****o h****, zlatá rybka, táto služba mi NEFUNGUJE. Opäť som volal na Orange linku s tým, že túto vec posunú technikom, dokonca po mojom druhom telefonáte tento problém urgovali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Funfón SIM karta je dodnes iba napoly funkčná. Je na zamyslenie, že veľká firma ako Orange nedokáže v krátkom čase vyriešiť problém s obyčajnou SIM kartou. Pravdepodobne sú u nich na 1. mieste zákazníci s predraženými paušálmi a až niekde na konci málo ziskoví zákazníci s obyčajnou predplatenkou.

Načo však potom tá prehnaná reklama s cigánom Pištom, ktorá sa vysmieva O2 a Telekomu, keď sami predávajú napoly nefunkčné SIM karty (minimálne v mojom prípade)?

autor: Matúš Chudík

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu