reklama

Vlaky „zadarmo“, konečne!

Po prečítaní nadpisu som sa hneď potešil, že konečne niečo pre študentov. Avšak po prečítaní článku som zistil, že sa opäť nezabudlo na najvernejšiu a najväčšiu volebnú skupinu dôchodcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Avšak prvotná eufória z nadpisu trochu ochabla, ale stále trvá. Vlaky „zadarmo“, konečne! Veď nebudem musieť míňať toľko peňazí na cestu, štúdium, vlaky sú pohodlnejšie. Zatváral som stránku s dobrým pocitom na duši.

Deň nato som si prečítal, že vlaky budú „zadarmo“ aj pre študentov a dôchodcov zo všetkých štátov EU, pretože ak by to tak nebolo, bola by to diskriminácia. No fajn, chceme byť otvorený štát, čím bližšie k EU a, samozrejme, otvorení turizmu, tak prečo nie. Cezhraničnú diskrimináciu sme teda úspešne vyriešili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejako však „naši“ politici zabudli na tú vnútroštátnu diskrimináciu. Čo tí študenti, ktorí nemajú vo svojom bydlisku vlakovú stanicu? Ja som jedným z nich a vnímam to celkom zmiešane. Preto, aby som cestoval lacnejšie, respektíve „zadarmo“, mám cestovať najskôr autobusom 30 km a potom nastúpiť na vlak, aby som šiel relatívne zadarmo? Ako keby politici zabudli na to, že vlak nie je autobus, auto alebo bicykel, čo sa skoro dostane všade. Musí ísť po presne vymedzenej trati a nemožno ho tak ľahko presmerovať. Ako chcú mne a aj stovkám ďalších cestujúcich nahradiť tento hendikep?

A nakoniec mi svitlo. Je pravda, že cestovanie vlakom pre študentov a dôchodcov je ozaj „zadarmo“? A čo tých sľubovaných 13 miliónov pre ŽSR? Samozrejme, peniaze budú zo štátneho rozpočtu, ale z daní nás všetkých, tak aké zadarmo? Nie je to náhodou iba bezplatne?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Určite áno a istotne nie zadarmo. Do štátnej kasy prispievam aj ja, tak páni politici, prečo diskriminujete práve mňa a viac vám záleží na tom, aby ste nediskriminovali zahraničných cestujúcich?

autor: Ján Belák

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu