reklama

Ako som „prehrala“ so sociálnymi sieťami

Minulý týždeň sa niesol v duchu školských výletov, nakoľko sa blíži koniec školského roku. A ako je u nás zvykom, prídem domov o 17h a môj syn sa ukladá spať (má 17r. a tento týždeň to je pravidelnosť). Na dverách som si mala prečítať veľký nadpis "spím - nerušiť!", samozrejme napísaný neviditeľným písmom.  S „neistotou" som sa ho niečo opýtala, ale ma zahriakol, že chce spať..tak som ho nechala. Za poldruha hodiny sa prebral, že ide do „posilky".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Skôr ako stihol ujsť, z vane sa ho pýtam, či si upratal veci na posteli? Potichu zatvoril dvere a vyparil sa ako gáfor. Prišiel z „posilky" a:"mami, prosím urob mi niečo jesť, som hladný." Neskočila som hneď a môj syn správne vytušil, že niečo zrejme od neho očakávam, čo ho „počkalo" keď odchádzal. Správne, čakala som, kým si uprace veci.

Keď sa najedol, išiel sa učiť...po chvíli mi donesie študentský preukaz: „Prosím, napíš mi na zajtra ospravedlnenku, s triednou som dohodnutý, musím ísť urobiť nákup na guláš...a prosím ešte 22 ečiek na ten výlet"...naozaj, dych berúce informácie sa na mňa zosypali. Moja otázka znela:" A kam idete na výlet?" ..odpoveď bez mihnutia oka: „ NEVIEM" ..pomoooooc, on nevie!! Môj syn ide na dve noci na výlet s triedou a triednou nevie kam??? ...tak ako prišlo tak aj odišlo. Študentský som mu doniesla do izby, že kým nezistí kam idú, tak mu nič nenapíšem, ani peniaze nedám...vzápätí preukaz agresívnym spôsobom letel ku dverám!!! Asi som mala zapochybovať, či je vôbec správne, že niečo po ňom chcem a ja, nielen on po mne??? ...a ja s „kľudom angličana" a prevahou posledného slova som mu zatvorila dvere na izbe :)

Po 22h príde víťazoslávne za mnou do izby: „Už viem, kde ideme!!!...do Kolárovíc" Priznávam sa dobrovoľne, žiadna novinka, ja som to vedela z rodičovského :))) Len som chcela vedieť, či to vie aj on, či nechodí miesto do školy na balet :)) ...ale jemu ani MUK!!!

Ale by som nebola dlho happy a nevytešovala sa z „výhry", tak keď som prišla opäť do izby s otázkami starostlivej maminy, či už vie, kde ide kúpiť mäsko na guláš a nakrájaný chlebík ( však aby sa náhodou „nedorezali"), tak mi ukázal nejakú osnovu na pc, že koľko toho ešte má "na zajtra" a dúfal, že pochopím, že NEMÁ čas sa mi venovať, ako má toho ešte veľa.. NEPOCHOPILA SOM :) Chcela som si vychutnať pár minút v jeho prítomnosti, však okrem jeho požiadaviek sme dnes spolu slovo nepreriekli. NEZÁUJEM bol cítiť v tej izbe, tak som sa pobrala do kuchyne k mladšiemu synovi, čo má trošku viac empatie a menej povinností „na zajtra" :) 

Už len posledná otázka ostávala, či potrebuje urobiť desiatu??? Otvorím dvere a ovalilo ma ťukanie do klávesnice na sociálnej sieti...FACEBOOK!!! To je ten víťaz, nad rozhovorom s matkou!...som urazená ešte dnes. Hlučno som skonštatovala, že nabudúce nech mu dá ospravedlnenku FB a aj 22 ečiek, keď bude potrebovať, nech pýta na FB!!! ...zamkla som sa vo svojej izbe a išla spať :) Čoskoro sa ozvalo ťukanie na dvere, či sa hnevám? TICHO

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kto je víťaz a kto porazený? Ráno prišiel ku mne syn o 7h do izby, dal mi pusu na rozlúčku a odišiel :) ..popriala som len stručne ŠŤASTNÚ CESTU! Potom prišiel za mnou ešte do roboty /žeby výčitky svedomia ešte pretrvávali?/ ...tak trošku urobil ťuťu-muťu a ...pá pá mami :) VÝDYCH a znovu nádych.

Priznávam, tento duel ma vyčerpal viac, ako 8h v práci.

autorka: Mária Kyselová

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu