reklama

Štát ma emocionálne vydiera

Pracujem na dvoch projektoch. Pracovná náplň za minulý mesiac vyzerala asi takto: ohriala som cca 90 fliaš kravského mlieka, vyprodukovala som cca 20 litrov mlieka vlastného, zarobila som 30 litrov sirupovej vody, utrela/umyla som 90 pokakaných ritiek, kŕmila som, prezliekala som, odpovedala som denne na niekoľko stoviek otázok typu: „Ľúbi zajačik fašírku?" alebo „Prečo ujo zakopal zdochnutého drozda?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (264)

V čase nepohody na mne skončilo viacero druhov ich telesných tekutín. Rannú kávu, niekoľkokrát ohrievanú v mikrovlnke som večer vylievala do drezu. Prišla som o zhruba 30 - 40 hodín spánku (zásadne medzi treťou a piatou ráno). Prečítala som 50krát príhody vláčika Tomáša.

Moja slovná zásoba sa zmenšuje, moja telesná váha kolíše. A kým moje projekty uzreli svetlo sveta, prežila som niekoľko hodín v celkom slušných bolestiach.

Uvedomujem si, že tieto projekty sú dlhodobé a výsledky neisté.

Moja mesačná „mzda" je 163 eur. (Keď po troch rokoch existencie prvého projektu, pribudol projekt druhý, rovnako náročný, mzda ostala nezmenená). Moju pracovnú činnosť nazývajú „dovolenka".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem prečo, ale zdá sa mi, že ma štát emocionálne vydiera. Vie, že nebudem štrajkovať, nedám výpoveď.

Moje projekty budú o niekoľko rokov platiť dane a prispievať k rastu hospodárstva. Myslím, že štát ich potrebuje. Jeho vklad o tom ale nesvedčí.

Pracujem za facku, resp. za pár mokrých pusiniek. Ešteže je spätná väzba mojich projektov dostatočne vrúcna.

autorka: Zuzana Gáliková

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu