reklama

Bude môcť moja 17-ročná dcéra šoférovať? Asi nie

Robila som si vodičák pred 8 rokmi a v tom čase platila pre inštruktorov povinnosť mať prax vo vedení vozidla  2 roky! A zrejme to platí dodnes! Čiže ak začne moje dieťa navštevovať autoškolu, pokojne ju - bez vodičských skúseností- zverím do rúk niekomu, kto šoféruje / už!!/ 2 roky a urobil si skúšky na inštruktora.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

V čase keď už naberie nejaké šoférske zručnosti a bude mať aj vodičák , nebude môcť so mnou jazdiť, lebo nemám potrebných 10 rokov praxe. Ja som za tých osem rokov prešla snáď viac kilometrov ako niekto za dva , stretla som sa s viacerými rôznymi situáciami na cestách a viem, že brzdový pedál na mieste spolujazdca všetko nevyrieši.

A čo moje kolegyne v práci, ktoré majú vodičák 20 rokov a za volantom nesedeli od autoškoly, ale so svojimi deťmi sú spôsobilé jazdiť. Tak to je aká sranda!

autorka: Anička Hudáková

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu