reklama

Zvláštne problémy Poštovej banky – strata elektronických záznamov?

Rozhodne nepatrím medzi pravidelných prispievateľov blogových stránok - ale tentoraz mi nedá, aby som sa nepodelila o svoju nedávnu negatívnu skúsenosť s praktikami Poštovej banky, ktorej som zatiaľ napriek tomu stále klientom... Zatiaľ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nedávno som totiž obdržala doporučený list od spoločnosti Invest kapital a.s., že mám urýchlene uhradiť dlžnú sumu spojenú s likvidáciu môjho už dávno nepoužívaného účtu založeného pred mnohými rokmi v Poštovej banke, inak postúpia túto pohľadávku exekútorovi. Na tom by nebolo nič čudné - veď každému sa občas stane, že zabudne na záležitosti, ktoré sa odohrali v minulosti a roky s nimi neprišiel do styku. Avšak toto nebol môj prípad...

Bola a som si istá, že požadovanú sumu som zaplatila v konkrétnej pobočke Poštovej banky v deň, kedy som sa tam prišla informovať a následne založiť tzv. neviazaný termínovaný vklad. Vtedy pracovníčka banky zistila, že kedysi dávno som si u nich na inej pobočke založila účet, ktorý som prestala používať a teda bolo nutné zaplatiť sumu spojenú s jeho likvidáciou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z dôvodu, že som si chcela založiť v tejto banke spomínaný neviazaný termínovaný vklad (NTV), bolo nevyhnutné doplatiť uvedenú dlžnú sumu - inak by jeho založenie technicky nebolo vôbec možné - nakoľko podľa pravidiel Poštovej banky bez úhrady akýchkoľvek pohľadávok voči nej nie je možné zakladať ďalšie účty. Takže uvedenú sumu som samozrejme zaplatila a následne potom si založila NTV. Preto ma nedávne zaslanie výhražného listu veľmi prekvapilo.

V svojej pobočke banky som následne konzultovala celú záležitosť s pracovníčkou, ktorá uznala, že podľa všetkého daná suma musela byť zaplatená - inak by som tam nemohla doteraz mať NTV, ale keďže to uznala len ústne - poradila mi, aby som napísala reklamáciu na príslušné oddelenie banky, čo som aj na mieste urobila. Aké bolo však moje prekvapenie, keď mi došiel opäť doporučený list - tentoraz z Poštovej banky, v ktorom mi oznámili, že moju reklamáciu neuznávajú, lebo doslova „neevidujú úhradu spomínanej sumy"...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže týmto Poštová banka priznala, že buď nie je ochotná uznať to, čo bolo evidentne už raz zaplatené, alebo v tom horšom prípade, že má problém vo svojich elektronických záznamoch, z ktorých sa „len tak akosi vytratila moja platba"? Každopádne je to veľmi negatívny obraz vo vzťahu ku klientom, ktorí si nemôžu byť istí, či sa po vložení peňazí do Poštovej banky nestane to, že táto banka jednoducho „nebude evidovať ich peniaze" - z dôvodov len jej známych...

autorka: Dana Baleková

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  65x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu