reklama

Nemôžem dýchať

Je vysoká, pekná, inteligentná, modrooká, vtipná a prítažlivá…, keď ma vidí tak sa rozbehne a skočí mi okolo krku, opýta sa ako sa mám a či som sa na ňu tešil, lebo ona na mňa veľmi. Opäť som zaskočený a neviem poriadne čo povedať, vidí to na mne a je z toho smutná. Neviem čo s tým mám robiť…, “ak ju miluješ nieje čo riešiť” ja to však riešiť musím lebo nemôžem dýchať, niekedy nemôžem spať ani jesť, mám ten pocit, že ma niečo zadúša… “Miluje ma ako koňa” a dala by za mňa život. Mimochodom aj ja za ňu, som jej priateľ, najlepší kamarát, nejlepší milenec (aspoň tak hovorí), vtipný a príjemný spoločník…, čo vlastne chcem, prečo sa musím trápiť, že mám po boku ženu, akú by chceli mať všetci. Vy neviete? Laco eS.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  66x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu